Competitie begonnen!

HSSC'61 E2

E-Pupillen (najaar), E2, 4e klasse E453

8 september 2012 9:00

Na een oefenwedstrijd tegen Heukelum en twee bekerwedstrijden tegen Kozakken Boys en Noordeloos konden we vandaag eindelijk aan de competitie beginnen. Onze eerste wedstrijd was vandaag tegen HSSC'61. We gingen 's morgens vroeg op pad met 9 spelers, Senna deed vandaag mee met de E3! De trainers hebben 3 weken geleden een rijschema gemaakt, maar eigenlijk is die nog niet nodig want er waren bijna net zoveel ouders als spelers. Dit vinden wij leuk, maar de spelers vinden dit nog veel leuker!

Het was een wedstrijd met één goede helft en één mindere helft. Onze beste helft was de eerste. Helaas kwamen wij ondanks het goede spel met 2-0 achter, maar ondanks die achterstand werd er goed aangevallen en goed samengespeeld. Alleen achterin bij Hssc stonden ze goed te verdedigen en het was moeilijk voor ons om te scoren.

Tijdens de rust waren we het met zijn allen eens dat we best van deze ploeg konden winnen en met dat idee gingen we ook de tweede helft in. Helaas was de tweede helft niet zo goed als de eerste. Aanvallen deden we nog wel, maar het verdedigen vergaten we af en toe. Heicop wist hier wel raad mee en scoorde nog 5 keer. Toch kregen wij aan het einde van de wedstrijd nog goede kansen. Met name Daan was erg dichtbij een doelpunt, maar helaas schoot hij net naast.

Verloren met 7-0 dus, maar met name de eerste helft hebben we laten zien dat we goed kunnen voetballen. Als we de komende week gaan proberen om twee van die helften te spelen dan kan onze eerste overwinning niet uit blijven!