Mooie overwinning sv Meerkerk A1

A-Junioren (A-cat), A1, 1e klasse 13

22 september 2012 10:00

Aartsen, B.

Opstelling: Ruben, Thijs , Koen, Davis , Dion , Jelle , Jesse w , Jesse P ,Elmar , Floren, Jesse vp

Vandaag gingen we richting Heerjansdam een ploeg waar we in de beker al een keer tegen gespeeld hebben. We hadden die wedstrijd gewonnen dus gingen we met goede moed er naar toe. Het was erg vroeg vandaag want we speelden namelijk om 10 uur ( Fjes-Tijd) . De wedstrijd begon goed we speelden goed en hadden er zin in. We hadden al snel een paar mooie kansjes inclusief een geweldige actie van Jelle van den Dries die een schitterende paas gaf op floren Streefkerk die hem fenomenaal afrondde met een chipje. De tweede helft was nog veel beter we streden volle 100 % voor elke bal. En toen de bal stuiterde op Floren stond op een metertje of 30-35 ik zag het al gebeuren hij schiet ik zei dit ga je niet menen maar wel dus BAM zo in de goal geweldig! De goal van Jesse was ook mooi vol druk zetten op de keeper die een beetje onzeker was en afpakken die bal en er in schuiven.
We hebben hard geknokt goed gespeeld en verdiend gewoon!

Jesse van Putte