Weer verloren

E-Pupillen (najaar), E2, 4e klasse E453

22 september 2012 9:00

Daniel Slingerland

Zaterdag is altijd een leuke dag, want een voetbalwedstrijd spelen is waarvoor je uiteindelijk op voetbal zit. We mochten het dit keer opnemen tegen Sliedrecht E6. Dat we voor het komende half jaar zwaar ingedeeld zijn is inmiddels wel duidelijk. We spelen tegen tegenstanders die duidelijk al een stap verder zijn dan wij en dat was ook deze wedstrijd weer duidelijk. Na de eerste helft konden we gaan rusten met een 6-0 achterstand. De tweede helft hebben wij gelukkig ook twee keer weten te scoren. Tom en Daan waren voor ons de doelpuntenmakers vandaag. De eindstand was slechts 2-15.

Verliezen is nooit leuk en zeker niet als je verliest met grote cijfers. Het belangrijkste is dan dat je als team plezier kan houden in het spelletje en dat er niet te veel gezeurd wordt op elkaar. Dat is iets wat dit team zeker heeft laten zien vandaag. Na de wedstrijd wordt er gewoon weer gelachen en de teleurstelling duurt niet lang. Op de trainingen wordt er goed en met plezier getraind. Dit moeten we blijven doen om het verschil met de tegenstanders kleiner te maken.

Na de wedstrijd hebben we afscheid genomen van Tom. Tom gaat verhuizen naar Vianen en zal daar bij Brederodes gaan voetballen. Wij wensen Tom daar veel suces!