Frooty Loops maakt het verschil voor sv Meerkerk A1

A-Junioren (A-cat), A1, 1e klasse 13

29 september 2012 12:00

Versteeg, J.

Vandaag stond groot ammers op het spel en van Arjan moest iedereen knallen. Als we zouden winnen kregen we een rondje van Arjan dus iedereen was van plan om er gelijk goed op knallen.
Start van de wedstrijd: We begonnen goed aan de wedstrijd en iedereen klapte er snel en goed op. Dion onderschepte de bal en tikte hem op Jesse, Jesse liep een paar man voorbij en gaf hem mooi diep op Floren, Floren tikte hem netjes langs de keeper en toen stond het 1-0. We bleven netjes spelen alleen een paar overtredingen vlak voor het 16 meter gebied. Uit een vrije trap kwam er een corner voor Groot-Ammers. Ze namen de corner en kopte hem netjes in door een foutje van Koen jammer hoor maar iedereen maakt wel eens fouten. Daarna pakte we het weet positief op en daaruit kwam nog een doelpunt Jesse kreeg hem diep en gaf hem netjes op Floren en scoorde hem weer netjes langs de keeper 2-1. We bleven daarna netjes spelen tot aan de rust.
RUST: Arjan wekte iedereen nog ff op dus we wisten dat er wat te halen vield. We begonnen weer strak aan de 2e helft. Jesse passeerde zijn man en gaf hem weer diep op Floren en scoorde hem weer 3-1. We bleven goed spelen bijna heel de tijd 1 keer raken we konden elkaar goed vinden . Wissels: Mark voor Elmar en Chris voor Wallie. Mark kreeg een bal heel mooi gegeven door Jesse maar schoot hem huizen hoog over. Daarna kreeg Jesse Peek een super grote kans maar schoot hem 1 meter vor het doel nog over jammer hoor. We bleven netjes spelen . Ruben kreeg de bal en schoot hem over de middellijn Floren nam hem aan en tikte hem op Jesse peek , Jesse peek tikte hem weer op Floren schoot hem door de benen van de keeper netjessss 4-1. We speelde daarna de wedstrijd netjes uit en wonnen met 4-1.