Jaja ze zijn binnen!!!!

Alblasserdam 3

Mannen Zaterdag reserve, 4, 4e klasse 10

6 oktober 2012 14:30

We hadden een mooi plekje vrij gelaten zodat we ze er konden neerzetten.
Natuurlijk eerst goed stofvrij gemaakt en vervolgens een klein beetje opgepoetst.
Maar nu staan ze er toch echt mooi te glimmen in het hoekje.
Ik zie je fronsend kijken en denken, die gozer is echt gek! waar heeft die het over?
Waar die gozer het over heeft zijn….
De aller eerste 3 punten van het seizoen!

Laatste zaterdag gewonnen van Alblasserdam en wat voor verwinning!
Met veel strijd en goed voetbal hebben we voor deze overwinning geknokt.

Het begon allemaal op zaterdag (voor sommige gasten heeeeeel vroeg) in de ochtend, zou de wedstrijd doorgaan of niet?
Gelukkig hadden wij onze connecties op het Hoog en wisten we al tijdig dat het door zou gaan. We begonnen dan ook netjes op tijd met de wedstrijd, met als enige bijzonderheid dat Chris weer zijn handschoenen moest gebruiken.
Eerste helft ging aardig gelijk op, met voor beide wat kansen.
Zo schoot de tegenstander een paar keer van afstond zonder gevolgen.
Ook wij een aantal grote kansen die we helaas niet af maakte.
Gelukkig net voor rust toch de 1-0 erin via Rico.

In de rust werden de nodige wissels doorgevoerd en ging clown bassie ons  fluiten.
Al snel werd duidelijk dat die zijn streken niet verleerd was, i.p.v. met slagroomtaarten te gooien, werd dat deze keer gedaan met een vlagstok van de grensrechter.
Maargoed wat al snel bleek is dat het ontzettend goed liep na de rust en met een paar mooie aanvallen zo tot 5-0 komen. Er was goed samen spel, oog voor elkaar en we bleven gewoon lekker rustig voetballen. In één woord gewoon ‘Heerlijk’.
Het is dan weer jammer dat Chris er in de laatste minuut nog één doorlaat, gelukkig maakte dat niet veel meer uit.

Al met Al een mooie wedstrijd!
Tot over twee weken tegen Nieuw-Lekkerland, aangezien komende zaterdag niet doorgaat.

Mvg CdJ