Lekkere rookworst en gehaktballen

Nieuw Lekkerland 6

Mannen Zaterdag reserve, 4, 4e klasse 10

20 oktober 2012 16:15

Deze zaterdag konden we heerlijk genieten van een ochtend en bijna hele middag vrij zijn, we moesten namelijk pas om kwart over 4 voetballen.

Blijkbaar spelen de heren normaal om half 1, maar vanwege de grote belangstelling werd het maar verzet naar kwart over 4. Nadat alle supporters een plekje gevonden hadden begonnen we de wedstrijd op het altijd ‘lekkere’ kunstgras van Lekkerland.

Het eerste half uur was voor meerkerk we speelde netjes en er kwamen een aantal kansjes uit.

Zo was het Hijkie die de assist uit de corner gaf, op… de keeper van Lekkerland die zijn kans greep om hem maar zelf naar binnen te stompen.

Zo stonden wij op 0-1. Lekkerland speelde de hele tijd al op randje buitenspel en het was een kwestie van tijd voordat de bal wel een keer goed zou vallen. Dat gebeurde dan ook jammer genoeg 2x achter elkaar wat de stand op 2-1 bracht.

Vlak voor het einde van de tweede helft werd rico nog bruut neergehaald en we kregen een pingel mee. Eigenlijk hadden ze ook rood moeten krijgen maar dat durfde de scheids nog niet aan. De zelfverzekerde Hijkie pakte de bal, legde hem neer, nam een aanloop en schoot…

MIS!. Helaas, we gingen met een achterstand de rust in.

Na de rust kwamen de wissels het veld in, maar het mocht niet baten.

Heel de tweede helft was Nieuw-Lekkerland de baas en als we er dan een keer uitkwamen en scoorden hadden we de scheids tegen ons. Zodoende werd ook een mooie aanval wat resulteerde in een doelpunt afgekeurd. Terwijl bij Lekkerland zo’n zelfde doelpunt werd goedgekeurd, jammer maar niks aan te doen we zullen het verlies moeten slikken en ons op maken voor volgend week. Waar we tegen de koploper moeten ballen, het zal waarschijnlijk een pittig potje worden maar als we net zo voetballen als de eerste helft tegen Lekkerland dan zullen ze het niet makkelijk krijgen!

Wat ook nog even belangrijk is om te melden, op speciaal verzoek van Bassie;

Ze delen met rookworst en ballen gehakt rond in de kantine van Lekkerland!

(het is maar dat je het weet)

MVG

CdJ

(PS dat is waar ook, uiteindelijk is het 6-1 geworden)

rectificatie
Blijkbaar heeft Hijkie wel gescoort nee niet de pingel maar de corner in één keer.