Ciao appassionati di calcio fedeli

EBOH A1

A-Junioren (A-cat), A1, 1e klasse 13

27 oktober 2012 14:30

Leemans, K.

Eendracht Brengt Ons Hoger stond vandaag op het programma, al was er niet veel van eendracht te merken. Met wat moeilijkheden met vervoer toch aan gekomen, en  een goed moraal voor de komende wedstrijden reeks waar wij alles op alles zetten, om er 9 punten uit te halen,  wat voor ons nodig is om met de top 4 mee te doen.  Deze wedstrijd door Arjan op onze buikgeschreven, want ja wij zaten VVAC in onze gedachten. Al voor uitkijkend naar volgende week gingen wij de wedstrijd in.

Met Spek,Tois,Kones,Teek,Versluus,Gestel,Wallie,Ellie,Jessy,Peek en Fruity in de basis begon Meerkerk aan de eerste helft. De eerste 10 minuten was meerkerk voetbalend vele malen beter dan E.B.O.H en al snel scoorde Ellie de openingstreffer met een mooie assist vanJesss. De rest van de eerste helft waren de meeste kansen voor E.B.O.H en speelde Meerkerk ver onder het niveau van hun kunnen. Na een oppeppende rust van Arjan ging Meerkerk weer met de borst vooruit de kleedkamer uit, maar ook de 2e helft verliep niet helemaal soepel, zij hadden vooral de 2e bal en leverde wij ook vaak ballen in. Maar door een goede loop actie vanpeek stond hij 1 op 1 met keeper, en ronde dit netjes af, BAM 0-2 Voor. Rond de 70e minuut wisselde Dion en Niels voor Teek en VersluusEven later stak Peek een bal op Fruitywaardoor hij 1 op 1 met de keeper kwam te en hem netjes in de linker hoek scoorde. Bam 0-3. 5 minuten  later scoorde E.B.O.H met een schot wat van richting werd veranderd.  1-3. In de laatste minuten liep Jesse Peek nog tegen zijn tweede gele kaart van de wedstrijd aan, waarna hij het veld moest verlaten. Volgende week moeten we Peekie missen, hij is dan geschorsd.

Wij mogen blij zijn met de 3 punten, de slechte wedstrijden moet je ook winnen.

Volgende week de derby tegen VVAC A1, het team van trainer Marcel Kers en voormalig ploeggenoot Jaimy Kooijman. We gaan ervoor!