Flink verloren, redelijk gevoetbald

... (scrimmage)

F-Pupillen (najaar), F1, 2e klasse F34

27 oktober 2012 9:15

Zoals de titel al zegt flink verloren, redelijk gevoetbald, lijkt misschien raar als je met 14-4 naar huis wordt gestuurd. Al met al zaten er mooie aanvallen tussen met veel kansen om de uitslag kleiner te laten zijn.
De eerst 10 minuten werd slecht verdedigd door Arkel veel te veel ruimte te geven zodat we op snelheid werden geklopt en grepen we niet goed in. In de volgende periode van de eerste helft toen we al met 3-0 achter stonden gingen we beter voetballen en kregen we een paar hele mooie kansen die maar 2 doelpunten opleverden.Hierna counterde Arkel ons er een paar keer snel uit en scoorden we 2 keer in eigendoel, en was de ruststand 7-2.
Na de rust was hetzelfde beeld Arkel aanvallen en scoren en wij kansen krijgen die er niet in gingen. Gelukkig heeft Bryan ook nog aan goede kant gescoord.
Helaas was de uitslag veel te groot maar wel verdiend.