Mooie winst.

20 oktober 2012 9:00

Leroy Oskam

Hallo allemaal,

Vandaag geen competitie of bekerverplichtingen voor de E1. En om te voorkomen dat onze boys het spelletje een beetje gaan verleren stond vandaag de oefeninterland tegen onze Zederikse buren op het menu. Luuk was afwezig vandaag, zijn plaats vervanger was Bart uit de F1. De z.g. ''voetbalcondities'' waren optimaal vanmorgen,
weinig wind, heerlijke temperatuur en een veld wat een beetje nat was, ideaal voor de balsnelheid. We begonnen goed aan de wedstrijd en al vrij vroeg scoorde Rik de openingsgoal. Een edje na een schot vandiezelfde  Rik kwam ons vervolgens wel goed uit omdat Heicop niet van plan was om de wedstrijd zomaar weg te geven. Nadat Joshua de 3-0 netjes had gescoord gingen we de rust in. Al snel in de tweede helft maakte Heicop een goal en werd het nog even spannend. Maar dat was van korte duur omdat Milan 2x, Joshua en Wesley na goed veldspel nog scoorden. Een leuke wedstrijd van onze E1, met een 2-7 overwinning op zak keerden we tevreden terug naar 't Hoog.

gr, arwin