Met opgeheven hoofd.

E-Pupillen (najaar), E1, 1e klasse E08

3 november 2012 9:30

Hallo allemaal,

Nadat we via een omweg in Giessenburg aankwamen bleek dat de schoenen van onze ijzeren verdediger Wesley nog op 't Hoog stonden. Paniek allom in de gelederen van onze E selectie, zonder de niet fitte Arno en de schoenen van Wesley stonden we er niet goed op zo vlak voor de wedstrijd. Maar gelukkig, één minuut voor het eerste fluitsignaal werden de schoenen door mama ondergebonden met op de achtergrond de rook van de smeulende autobanden. Even dachten we dat we ons op het verkeerde veld bevonden toen we de tegenstanders zagen. Milan kon met gemak tussen de benen van zijn directe tegenstander lopen, om maar even het fysieke verschil aan te duiden. Toen de wedstrijd begon bleek dat Peursum E1 niet voor niets bovenaan de ranglijst staat. Een goed combinerend zevental met goeie spelers. Wij deden echter niets voor onze tegenstander onder, ook vandaag werd er uitstekend gespeeld ondanks het fysieke geweld. Op het kunstgras van het ter ziele gegane RBC uit Roosendaal lieten we wederom zien dat we voor geen enkele tegenstander bang hoeven te zijn. De counters van Peursum waren messcherp en zeer doeltreffend helaas. De uiteindelijke uitslag van 5-0 deed anders vermoeden maar er werd goed gespeeld door onze jongens en met een beetje geluk hadden we zomaar een paar keer kunnen scoren. Iedere week weer zetten we voetballend stapjes vooruit en laten we zien dat we iets leren van onze trainers. Soms moet je nu éénmaal je verlies nemen zoals vandaag. We konden echter wel met opgeheven hoofd het veld verlaten.

gr, arwin