Goed herstel maar ................. helaas !

HSSC'61 D1

SV Meerkerk JO13-1JM

Anoniem (schot)
Nils Verhoef (schot)

D-Pupillen (najaar), D1, 3e klasse D38

24 november 2012 10:15

Vandaag stond de (moeilijke) uitwedstrijd tegen Hei- en boeicop op het programma.
Hei- en boeicop staat bovenaan in onze competitie en de thuiswedstrijd hadden we met 1-4 verloren. Redenen genoeg dus om  er vandaag dus flink tegen aan te gaan.

En ... dat hebben de boys en girl dan ook gedaan,

Het is vandaag een mooie en vooral spannende wedstrijd geworden.
We gingen met een 3-1 achterstand de rust is, dit was gezien het getoonde veldspel ook wel verdiend.

De 2e helft was echter voor ons; met goed spel en flinke gedrevenheid wisten we terug te komen tot 3-3. Door een onachtzaamheidje wist Hei- en boeicop daarna ook nog een keer te scoren waardoor deze wedstrijd (onterecht) met 4-3 verloren ging.

Een gelijkspel was gezien het spel over de hele wedstrijd hier op zijn plaats geweest.
Hier was iedereen (?),  zo ook de trainer van Hei- en boeicop), het mee eens.

Ik kan vanaf deze plaats dan ook allleen maar trots op de D1 zijn en complimenten geven aan  de spelers en begeleiding.

Ik wil ook nog even Willem Jacobs en Arwin van Dijk bedanken voor het overnemen van de trainingen tijdens mijn afwezigheid. Jongens, bedankt !

Met vriendelijke groeten en fijn weekend,

John Weijts
SV Meerkerk D1