knappe winst E1

E-Pupillen (najaar), E1, 1e klasse E08

24 november 2012 11:00

Hallo allemaal,

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen GJS E2 op het bord. Soms heb je als coach een voorgevoel over de nog te spelen wedstrijd die dag, zo ook vandaag. Het is vreemd om uit te leggen waarom maar je merkt het  bijvoorbeeld aan het weer, het gedrag van de jongens, de thuiswedstrijd, de stand van de koppies. Dat zogenaamde voorgevoel was vandaag niet zo positief. Dat heeft o.a. te maken met de eerder thuiswedstrijd die met 8-0 werd gewonnen. Het is dan ook logisch dat de jongens er iets te gemakkelijk over denken, zoiets van ........dat doen wij wel even. Nadat we keurig op tijd waren voorzien van onze prachtige tenue,s (nog bedankt Hans...) starte we de wedstrijd geheel volgens mijn voorgevoel, slecht vind ik zo negatief klinken, dus hou ik het maar op stroef. Om het maar kort te houden, dat bleef zo de gehele wedstrijd. Het positieve was echter dat we wel drie keer hebben gescoord en GJS maar één keer. Rik één keer en Gastspeler Roben, die ons kwam versterken voor de zieke Joshua, zelfs twee keer. Nadat we de afgelopen week Ameide wisten te verslaan deden we het vandaag tegen GJS. Over twee weken alweer de laatste competitiewedstrijd tegen Hardinxveld, hopelijk kloppen m,n voorgevoelens  net zoals vandaag, dan kan het nog wel eens erg leuk worden die laatste pot.

gr, arwin