NA MIST KOMT ZONNENSCHIJN

35e minuut      schot
37e minuut      schot
39e minuut      schot

Helaas zat het er vandaag niet in. Ondanks de oppeppende speech die vooraf door de trainer werd gehouden en het gebulder van de jongens zelf dat ze zouden gaan beuken in de wedstrijd is dat er niet helemaal uitgekomen.
Zou het aan de mist gelegen hebben? Konden ze elkaar niet vinden door de mist? Papendrecht staat net boven Meerkerk op de ranglijst, maar het machtsverschil was toch groot.
De eerste 10 minuten stonden de jongens continu onder druk, maar konden ze toch de nul houden door heel goed te verdedigen. Helaas viel na 10 minuten de eerste tegengoal.
Kort daarna schoot Daley hard tegen de paal, terwijl Lars een puike redding verrichte. Net voor de rust, terwijl we al 3-0 achter stonden, nog een mooi schot van Daley, maar helaas leverde dat geen doelpunt op.
Na de rust sloeg de vermoeidheid toe waardoor er door Papendrecht makkelijker gescoord kon worden. Een schot van Julian en later nog een keer van Daley gingen helaas net mis.
Wat wel opgevallen is dat onze jongens in deze wedstrijd heel goed overspeelden en goed keken of er iemand vrij liep. Dat het voetballend steeds beter wordt geeft veel vertrouwen voor de volgende wedstrijd.
Zaterdag spelen we tegen Dubbeldam en gaan we weer ons best doen om te beuken en de bal af te pakken. En dan maar hopen dat de bal niet op de paal maar in het doel gaat.
Er wordt door alle jongens super goed getraind en de volgende wedstrijd gaan we weer proberen dat te laten zien in de wedstrijd.