Heerlijk ochtendje voor het heerlijk avondje

GJS F6

... (solo)
... (e.d.)

F-Pupillen (najaar), F2, 4e klasse F448

17 november 2012 9:00

Joop Friedman

Het zonnetje schijnt, de jongens hebben er zin in en er staat veel publiek langs de lijn. Dat beloofd een heerlijk potje voetbal te worden.

Vanaf het begin gingen de jongens er helemaal voor. Zodoende stond er na 5 minuten al een 2-0 voorsprong op het scorebord. Er werd goed geluisterd en ook hielpen de jongens elkaar.
We gingen de rust in met een hattrick van Thijs.
Het voordeel van een groot team bleek maar weer doordat er één een traktatie bij hem had. Sam viert zijn verjaardag........gefeliciteerd!!

Na de rust mochten we richting de ouders spelen en die zouden we wel even laten zien dat we goed kunnen voetballen. En dat gebeurde ook.
Chris schoot de corner er direct in, Tycho ronde een solo mooi af en ook Thijs pakte zijn doelpunt mee.

Het was genieten langs de lijn, ga zo door jongens.