Serie?

Anoniem (schot)

D-pupillen zaterdag, D1, 3e klasse D39

27 april 2013 10:45

Vandaag stond de uitwedstrijd tegen Nivo Sparta op het programma. Na de mooie overwinning van vorige week en het eerdere gelijke spel thuis tegen deze tegenstander waren we er op gebrand om vandaag een goed resultaat neer te zetten.

We begonnen daardoor gelukkig scherp en geconcentreerd aan de wedstrijd en gaven de tegenstander  geen kans om in hun spel te komen. We waren voetballend veel beter en dat resulteerde in een comfortabele 0-3 ruststand in ons voordeel. Ook wel eens lekker :-)

De technische staf drukte onze jongens en een dame tijdens de rust nog maar eens extra op het hart om in de tweede helft vooral op dezelfde voet door te gaan. Nivo was echter  duidelijk uit op eerherstel en begon erg goed aan de tweede helft.  Ze wisten dan ook vrij snel  te scoren, maar meteen vanaf de aftrap scoorden wij de 4-1 er overheen en toen was het geloof in een goed resultaat wel gebroken bij Nivo Sparta.

Door goed combinatiespel wisten we zelfs nog een aantal malen het net te vinden en we stapten uiteindelijk de mat af met een zeer verdiende 7-1 zege op zak. Het is een mooi resultaat dat is behaald door met z’n allen als een echt team te voetballen, elkaar goed en positief te coachen en vooral door goed overspel en de kansen te benutten.

Is dit wellicht het begin van een goede serie?

Volgende week wacht SC Everstein en dat is altijd een lastige tegenstander voor ons gebleken.

Volgende week weten we meer, tot dan!