Gelukkig weer voetballen

Bryan Dekker (schot)

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse F36

2 maart 2013 9:00

iedereen was weer blij dat we eindelijk weer eens buiten konden spelen enbegonnen de wedstrijd fantiek, helaas zat er al binnen 2 minuten een tegen doelpunt in.
De eerste helft waren wij de betere ploeg en kregen we verschillende kansen.
In de 10 minuut maakten we gelijk en probeerden we door te drukken en opslag van rust stonden we met 2-1 voor.
Over de eerste helft waren we zeer tevereden, leuke combinaties en acties en vooral dat er als team werd gespeeld.
De tweede helft begon moeizaam en al snel werd het gelijk en vielen we ver terug.
De vermoeidheid sloeg toe en werd er niet meer goed mee verdedigd en MVV verschillende kansen met ballen op de paal en reddingen van Bram.
Midden in de tweede helft kwamen we achter en konden het niet meer goed maken en heeft MVV verdiend gewonen, maar ben ik best wel tevreden.
Volgende week gaan we opnieuw proberen uit naar GJS.