Lekker weertje

GJS F2

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse F36

9 maart 2013 8:30

De tweede wedstrijd werd bij mooi weer gespeeld, lekker groeizaam weer.
Helaas stroomde het niet alleen water maar ook stroomde de ziekeboeg vol, Boyd was al ziek thuis gelaten(wilde wel) en met de rust haakte Bryan af die al ziek aan de wedstrijd begon.
Dit was wel het kenmerk van de wedstrijd niet opgeven.
GJS begon sterk aan de wedstrijd en zetten ons snel onder druk waardoor we al snel 2 tegendoelpunten kregen, aan aanvallen kwamen we niet veel aan toe. Met de rust was het al 4-0.
Na de rust werd het al snel 5-0 maar wij gaven niet op en bleven er hard voor werken en begonnen lekker te voetballen, waardoor we met een hele mooie uitgespeelde aanval scoorden.
Het meest tevreden ben ik op, dat de spelers weer voor iedere meter er voor willen knokken, wat ik heel lang niet gezien heb.
Vogende week gelukkig weer een vroege wedstrid uit naar Tricht.