F3 SPEELT EEN GOEDE WEDSTRIJD

Herovina F3

F-pupillen zaterdag, F3, 4e klasse F470

16 maart 2013 9:00

Na de grote nederlaag van vorige week waren wij erg benieuw hoe er deze week gevoetbald zou worden.
Eén groot voordeel, het was droog weer. Tijdens de laatste training en ook voor de wedstrijd maakte de trainer duidelijk,
dat we met elkaar moeten verdedigen en vechten voor elke bal die we verliezen om de bal terug te veroveren.
Het begon niet geweldig, want binnen een paar minuten hadden we de eerste goal tegen. Maar gelukkig had Daley het op zijn heupen,
want binnen 10 minuten stonden we ineens met 2-1 voor door twee doelpunten van hem. Ook noemenswaardig was het goede keeperswerk van Wessel.
Hij hield er een paar goede ballen uit. En ook Cesco was als verdediger niet of nauwelijks te passeren en zelfs opbouwend stond hij zijn mannetje.
De kleinste van het veld, maar in staat tot grootse daden. Daar kunnen de overige jongens een voorbeeld aan nemen.
Lars scoorde ook bijna, maar helaas ging die bal er net niet in. Helaas scoorde Herovina op slag van rust toch de 2-2.
Tijdens de rust waren de boys baldadig en dat vertaalde zich helaas in het begin van de tweede helft. Ineens stonden we met 2-4 achter.
Er werd niet opgelet, er werd niet mee verdedigd. Maar dat hadden we wel afgesproken met elkaar. In de slotfase scoorde Jens nog de 3-4.
Zouden we dan toch nog gelijkspelen of misschien zelfs winnen? Maar helaas, in de laatste minuut scoorde Herovina de 3-5.
Al met al een leuke wedstrijd waarin goed werd gevoetbald. Alleen moeten we proberen de concentratie vast te houden vanaf de eerste minuut tot en met de laatste minuut.