E1 op stoom

6 april 2013 9:00

Floris Kool

Hallo allemaal,

Na lange tijd van kou en vorst met de daarbij behorende   twijfel of het voetballen nou wel of niet doorgaat was er deze morgen geen reden te vinden waarom de wedstrijd zou worden afgelast. Niet dat we konden rekenen op mooi voorjaarsweer, maar het was te doen. HSSC61 E1 was deze morgen onze tegenstander. Om 09.00 uur trapte we vol goede zin af. De eerste paar minuten werdt er gelijk goed druk op de tegenstander gezet waardoor we al snel met 0-2 voorkwamen.Op enkele speldeprikjes van Heicop na leek het geen moeilijke wedstrijd voor onze E1 te gaan worden. Na de limonade liepen onze jongens uit naar een klinkende 0-9 overwinning waar niets op af te dingen was. De jongens liepen heerlijk te combineren en het was erg leuk om het spel te aanschouwen vanmorgen.

gr Arwin