Meerkerk A1 maakt gehakt van EBOH A1

6 april 2013 12:00

Jonkers, P.L.

Vandaag stond op het proramma SV Meerkerk A1- EBOH A1  8-1

Basisopstelling 1e Helft: Ruben, Thijs, Koen, David, Chris, Jelle, Wallie, Elmar, Jesse vP, Floren, Dion

2e Helft: Ruben, Thijs, Koen (Michiel), David, Chris, Jelle, Wallie (Anne), Elmar, Jesse vP, Mark, Dion (Joop)

Goals 1e Helft: Wallie, Dion, Elmar, Elmar,

Goals 2e Helft: Jesse vP, Jesse vP, Elmar, Thijs

1e Helft: De eerste helft speelde we goed we speelden vurig en vochten. We kwamen al snel op een voorsrong Chris die de bal opving en naar het doel toe schoot waar Wallie klaars stond om de 1-0 in te tikken. Jesse vP komt over de vlank geeft hem hoog voor bij de tweede paal waar Dion stond en hem met buitenkant voetje prachtig tussen de palen tikte boem 2-0. Elmar die een prachtige actie maakte en hem knap binnen schoot al weer 3-0. Jesse vP weer over de vlank ziet Elmar naar het doel toe komen geeft hem op maat voor en Elmar (KOPT) hem schitterd binnnen HOPHOP 4-0 lekker om de rust in te gaan !

2e Helft: Onze topscoorder Floren (LD) ging er uit voor Mark omdat hij bij het eerste in de basis moet starten TOP!. 2e Helft begonnen Jesse vP is door trainer Arjan in de spit gezet wat uiteindelijk toch wel goed kwam. Jesse vP gaat op de keeper af en schiet hem in het net en zo was het alweer 5-0. Daarna krijgt Jesse vP de bal weer aangenomen met recht en in de goal getikt met links HOP gaat lekker 6-0. Heel goed gespeel van onze huurkracht van de B1 Joop die de bal aan Elmar geeft en die maakt er 7-0 van en maakt een schitterende HATTRICK. Einde van de 2e helft Jesse vP krijgt de bal na een goede actie van Joop, Jesse vP geeft hem op Thijs die bijna elk schot die hij krijgt raakt ook deze BOEMBOEM 8-1. Want inmiddels had EBOH onterecht een strafschop gekregen die er in werd geschoten jammer maar helaas niks aan te doen maar wel een geweldige wedstrijd gespeeld het publiek heeft een goed middagje gehad top SV Meerkerk A1 klasse!

Wat gebeurde er nog meer?:

LD naar het eerste.

David die de aanvoerders band kreeg en Chris (Teek) die hem niet wou en zei : ‘ Opdonderen met dat ding ik hoef hem niet’.

Elmar  MAN OF THE MATCH !

Door: Jesse van Putten