F3 KNOKT TOT HET EINDE

F-pupillen zaterdag, F3, 4e klasse F470

13 april 2013 9:00

Henk-Jan van Zandwijk

We hadden vandaag een fitte groep spelers en overblijfjuf Anita van basisschool De Springplank was voor vandaag aangesteld als mental coach. En het vroor niet en dat was lang geleden. Dus dat voorspelde veel goeds.
Na een gelijk opgaande wedstrijd scoorde Jens de 1-0. Helaas viel een minuut later de 1-1. In de 15e minuut scoorde Jens zijn tweede doelpunt. Helaas viel ook nu na een minuut de 2-2. Net voor rust scoorde Brakel de 2-3. Groot pluspunt van de eerste helft was dat er geconcentreerd werd gevoetbald. En er werd gebeukt om een verloren bal weer terug te heroveren. Heel goed boys!
In de tweede helft had Daley de keepershandschoenen van Martijn overgenomen om nu het doel te verdedigen. Vandaag hadden we in de persoon van Jens een goede vervanger in de spits, nu Daley keepte in de tweede helft. En hoe, want in de 30e minuut maakte Jens zijn derde doelpunt, waardoor het weer gelijk stond.
Gelukkig stond bij Lars vandaag het vizier niet op scherp. Na een verwoestende uithaal schoot Lars snoeihard op de paal. Het betrof alleen zijn eigen doel. Dat liep gelukkig goed af. De 3-4 van Brakel was er één om in te lijsten. Na een goede uittrap van Daley schoot een speler van Brakel de bal ineens over iedereen heen zo het doel in. Een applausje waard. In de 39e minuut scoorde Brakel opnieuw waardoor de wedstrijd gespeeld was. Ondanks het verlies verdienen onze jongens een groot compliment. Er werd goed gevoetbald, gebeukt en concentratie tot het einde.
Daarom een groot compliment voor alle jongens van de F3. We kunnen supertrots zijn!!