knappe winst

13 april 2013 9:00

Wilco Bruynes

Hallo allemaal,

Het seizoen loopt langzaamaan naar het einde. Net als in de vaderlandse eredivisie is het super spannend in de competitie, zelfs de allerbeste voetbalgeleerden kunnen niet voorspellen welke club er aan het eind de bloemen in ontvangst gaan nemen. Zo ook bij onze jongens van de E1. Met nog twee wedstrijden voor de boeg is de spanning weer helemaal terug. De wedstrijd nu.......Vanmorgen stond de thuiswedstrijd tegen SVW E1 op het programma. Uit wisten we te winnen met 3-5, van onderschatting mocht er vandaag dus geen sprake zijn. We begonnen gelijk vanaf de aftrap met een prima instelling aan de wedstrijd, er werd geknokt voor iedere meter en hadden het betere van het spel. De keeper van onze tegenstander hield echter zijn hok angstvallig dicht, en pakte de moeilijkste ballen....helaas. Toch gingen we met een 1-0 voorsprong aan de limonade. Na rust waren we het even kwijt, SVW gaf zich nog niet gewonnen en zette aan. Ook wij hebben gelukkig een keeper van formaat en hield ons op de been. Na tien minuten na rust pakten we de draad weer op en begonnen goed te voetballen, mooie combinaties werden er op de mat gelegd wat resulteerde in een knappe 3-0 winst. Met het verlies van onze concurent Ameide tegen onze vrienden uit Heicop is de spanning weer helemaal terug.

gr, Arwin