Op kracht verloren

GJS F2

... (intikker)
Jeremy de jong (intikker)

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse F36

20 april 2013 9:00

We begonnen de wedstrijd tegen GJS super, al in de eerste minuut werd er gescored. Hierna bleven we uitstekend voetballen met zeer goed combinatie voetbal hielden we GJS op eigen helft.
Na 10 minuten begon GJS aan te vallen en kwamen ze langs zij 1-1, hierna ging het spel op en neer en bleven wij goed voetballen. Maar verdedigen is ook een kunst door soms te snel te happen kwamen de spelers van GJS vrij en net voor rust pakten zij de voorsprong 1-2
Na rust kwam de vermoeidheid in de ploeg en werd er slordig gespeeld, lopen met de bal of de tegenstander aan spelen. GJS had wat meer kracht en wij konden de spelers niet bijhouden waardoor GJS uit kon lopen naar 1-5 en op het laats deden wij nog wat terug en was de einstand 2-5.