Meerkerk wint in Sleeuwijk

Sleeuwijk 1

17 augustus 2013 15:00

Ook in de derde oefenwedstrijd op rij bleef Meerkerk ongeslagen. Na een eerder gelijkspel tegen Unitas (zat)  en winst op Beesd gingen de geelzwarten vanmiddag op bezoek bij het in de derde klasse uitkomende Sleeuwijk. Meerkerk boekte een degelijke 0-2 overwinning op Sportpark De Roef.

Meerkerk trof in Sleeuwijk een voetballende tegenstander. Meerkerk oogde solide en bij vlagen combineerde de ploeg goed. Beide ploegen kregen kansen, al moet gezegd dat de 0-2 overwinning terecht was. Al met al een goed resultaat als men bedenkt dat Sleeuwijk eerder deze week nog verdienstelijk gelijk speelde tegen eerste klasser Almkerk. De doelpunten werden over beide helften verdeeld. Martjin van der Hagen bracht na 17 minuten spelen de 0-1 op het scorebord. En Floren Streefkerk maakte in de diep in de tweede helft de 0-2.

Dinsdag oefent Meerkerk opnieuw. Dan komt eerste klasser Drechtstreek op bezoek. Een goede graadmeter voor de mannen van Bert Buizert om te zien hoe men er voor staat. De aftrap op ’t Hoog is dinsdag 20 augustus 2013 om 19:45 uur.

AdG