Goed begin

D-pupillen zaterdag, D1, 3e klasse D38

14 september 2013 9:00

Hallo allemaal,

Vandaag dan eindelijk de eerste competitiewedstrijd.... en wat voor één
Ameide D1 uit, altijd lastig zult U zeggen, vonden wij als begeleiding ook, op voorhand.
Niets bleek minder waar te zijn.....
Na werkelijk een prachtige zomer achter te rug gehad te hebben vertrokken we al vroeg om om 09.00 uur af te trappen in Ameide. Het was nog geen moment droog geweest maar toen onze boys aftrapte was het inmiddels gestopt met regenen. Al snel kwamen we op voorsprong en niet snel daarna stond het alweer 2-0. Een droomstart voor onze nieuwe D1. Er werd goed gevoetbald en de wil om te winnen was duidelijk aanwezig. Toch scoorde Ameide net voor rust nog een keer tegen en gingen we met een 2-1 voorsprong naar de limonade. Na de rust duurde het niet al te lang tot onze jongens lieten zien dat ze niet van plan waren om in Ameide te verliezen. Na een paar mooi uitgespeelde aanvallen werd de score opgevoerd naar een verdienstelijke 1-6 overwinning. En goed begin voor onze D1.

gr, Arwin