Off-day

HSSC'61 E1

E-pupillen zaterdag, E1, 1e klasse E08

5 oktober 2013 8:30

Het was weer vroeg op staan vanochtend, dat wel.. Maar het weer was opnieuw heerlijk en het was weer lekker om langs de lijn te staan. Wat er verder in het veld gebeurde vandaag kan ik heel kort over zijn. Nooit in de wedstrijd gezeten, overal twee stappen te laat en dat resulteerde opnieuw in een zware nederlaag. Die jongens waren groter en sterker. Voetballend kunnen wij daar echter veel meer tegenover zetten dan dat we vandaag gedaan hebben. Bart scoorde nog wel twee keer voor ons, of waren het er nou drie? De eer was in ieder geval gered. Volgende week de kans om tegen Streefkerk weer de goede kant van Meerkerk E1 te laten zien. We spelen dan ook iets later, misschien dat het helpt.

Na de wedstrijd was de nederlaag gelukkig snel vergeten en werd er weer gelachen met elkaar, met de teamsfeer zit het wel goed. Pechvogel van de dag was Yannick, in de eerste minuut gelijk een bal in zijn buik en halverwege de tweede helft uitgevallen met een enkelblessure. Gelukkig heeft de plaatselijke fysio Yannick gelijk goed verzorgd en we hopen dat het meevalt!