Eind goed al goed: KNVB ronde verder!

LRC D2

SV Meerkerk JO13-1JM

Assist: Rik de Leeuw

D-pupillen, D1, Groep 6 18

12 oktober 2013 8:30

KNVB bekerwedstrijd LRC D2 – SVMeerkerk D1

Om kwart voor 8 stonden de meeste spelers klaar op t ’hoog om een wedstrijd te gaan spelen in Leerdam. 8 uur waren we in de kleedkamer in Leerdam om de tactiek te bespreken. Toen we klaar waren gingen we aan de warming-up beginnen.

Om half 9 begon de wedstrijd , we waren er allemaal klaar voor , en we wilden door met de beker!

We begonnen deze keer goed de wedstrijd , er werd mooi overgespeeld en mooie kansen , maar de bal wilden er niet in. Totdat Rik opdook en de verdediging van LRC voorbij ging en hem voorgaf ,  de bal kwam terecht bij Jermy en die schoot hem rustig in het net : 0-1!

Poosje daarna werd er niet goed opgelet door ons, ze gaven een diepe bal en via via werd de bal in ons doel getrapt door LRC : 1-1. was ook gelijk de rust stand .

In de rust werd besproken wat goed ging en wat misschien beter kon. Na weer een paar wissels van ons, aangezien onze grote selectie , kon de 2e helft beginnen!
We begonnen weer goed en we kregen weer kansen om te scoren , maar net als de 1e helft wilde de bal er weer niet in.

Toen we bij het doel van LRC kwamen en de bal bij Marvin kwam , schoot hij op doel , en via een speler van LRC ging de bal de lucht in en de keeper van LRC kon er niet meer bij : 1-2! We stonden voor en we wilden het niet meer van ons af laten pakken. Er werd veel op het middenveld gespeeld , en wij begonnen steeds minder goed te spelen.

Daarom scoorde LRC nog net voor tijd bij ons, dus de eindstand is 2-2 geworden.  Dus dat betekend dat we door zijn met de beker!

Petro Boom