GJS B2 - SV Meerkerk JO17-1

Assist: Luuk Janssen

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse B24

23 november 2013 13:15

Vandaag stond op het programma een wedstrijd uit tegen GJS B2. Een belangrijke pot! Hun stonden 10e in onze competitie dus we wilden deze graag winnen.
We begonnen in de volgende opstelling: Yoeri - Nick - Daan - Rene - Ezra - Koekie Jonguh - Leon - Jesse - Geert - Luuk - Rick.
Wissels: Martijn - Robin - Jelle - Peter - Lennard.
De 1e helft ging vrij goed! We hadden mooi combinatie spel en we kregen ook meerdere kansen. Maar jammer genoeg scoorde GJS de 1e goal van de wedstrijd. In de 1e helft scoorden ze ook nog de 2-0. We speelden goed in de 1e helft, eigenlijk een tandje beter dan GJS. Maar alle kansen die we kregen werden jammer genoeg niet afgemaakt.
De 2e helft speelden we een stukje minder. Maar op ten duur scoorde Geert Versteeg wel een goal, maar het was niet genoeg om de wedstrijd in handen te krijgen. GJS was de 2e helft een stukje sterker dan ons. We kregen weer een paar kansen maar niks ging er in.
Het was een zware pot en iedereen gaf de 100% inzet die nodig was, maar het mocht niet baten. Jammer genoeg hebben we geen puntje of zelfs 3 punten kunnen pakken.
Maar deze week gaan we ons voorbereiden op de wedstrijd van volgende week zaterdag. Thuis tegen Heerjansdam. Dat wordt een lastige pot.