ALLE BEGIN IS MOEILIJK

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 19

25 januari 2014 9:00

Ahmet Dekici

Na de nodige wedstrijden in de zaal gespeeld te hebben, stond vandaag weer een wedstrijd op het buitenveld op het programma.

Ik denk dat er weinig tijd aan dit verslag gewijd hoeft te worden, het was niet best.
Belangrijkste feit is dat er niet gezamenlijk verdedigd werd. De boys stonden erbij en keken erna. Zelfs uit enkele corners werd gescoord, doordat we alleen maar naar de bal keken, maar er niets mee deden. Haaften reageerde steevast wel alert.
Daley redde in de eerste helft nog de eer door te scoren. Ruststand 1-7.

In de tweede helft bleef het niveau ook ver onder peil. Continu 4 man voorin die niet mee verdedigden. De 2 verdedigers en de keeper kan je het dan ook niet kwalijk nemen, dat er zoveel tegengoals vielen. Eindstand 1-13.

Wat de oorzaak is van deze zware nederlaag laat zich raden. Waarom niet samen verdedigen en samen aanvallen, terwijl daar elke training op gehamerd wordt.

Volgende week Groot Ammers uit. Ook een onbekende voor ons in de competitie. Hopelijk zijn we dan wel wakker en scherp. Kom op boys, jullie kunnen voetballen, zoveel is duidelijk. Dat zien we wekelijks op de training. Alleen kwam dit er in deze wedstrijd nog niet uit.

Uithuilen en opnieuw beginnen. Het kan alleen maar beter worden!!