SV Meerkerk JO17-1 - Peursum B1

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse B24

15 maart 2014 10:30

M. Vermeer

We stonden op half 11 klaar om de wedstrijd te gaan spelen tegen Pursum op een winderig en zonnig sportcomplex t'hoog.
Na slap begin kwamen we vrij snel op achterstand 0-1. Toen werden we wakker, en creërde mogelijk heden. Achterin zat het goed op slot.Vijf minuten voor rust kreeg Daan ook nog een gele kaart voor een overtreding. Aan het einde van de 1e helft grote kans voor Geert maar ging rakelinks mis. In de rust kregen we Gerrit's limonade en dat doet wonderen. Na rust moesten we de eerste 5 minuten  met 10 man, dus we moesten flink aan de bak. Maar dat leverde ons alleen een doelpunt tegen op 0-2. Aron kwam in het veld dus we stonde er weer met 11. Na mooi samen spel met Renè en Geert maakte Geert de 1-2. We gingen meer druk zetten. Pursum maakte na enige tijd de 1-3. Maar we bleven druk houden. Toen maakte Janssen(Luuk) het weer spannend. Onze verdediging stond als een huis naar de 2-3 kwam Pursum er niet meer langs. Een minuut voor tijd gaat Luuk in het strafschopgebied naar de grond penalty voor Meerkerk. Die schiet Jesse keurig binnnen.