SC Everstein B1 - SV Meerkerk JO17-1

SC Everstein B1

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse B24

22 maart 2014 10:15

We moesten vandaag tegen de koploper van onze competitie, op papier was het dus een lastige wedstrijd maar met de uitslagen van afgelopen weken gingen we toch met goede moed de wedstrijd in maar al snel bleek dat everstein beter was dan wij en dat resulteerde in grote kansen voor everstein en weinig aanvallen voor meerkerk, toch kwam de 1-0 niet erg vroeg vooral doordat everstein de kansen niet afmaakte en joeri goede reddingen had, even later vielen ook de 2-0 3-0 en 4-0 we gingen dus rusten met 4-0 stand na een paar wissels en een scheidsrechterwissel begonnen we aan de 2de helft in deze helft krijgen wij ook een paar kansen want martijn (sterrie) ging één op één met de keeper en jesse was bijna langs de verrdedeging maar werd onregelementair tegengehouden maar wij wisten onze kansen niet te verzilveren maar everstein wel dus was 6-0 de eindstand, al met al snel een wedstrijd om snel te vergeten maar aanstaande zaterdag gaan we weer voor de eerste 3 punten.