SV Meerkerk JO17-1 - HSSC'61 B1

B-junioren zaterdag, B1, 2e klasse B24

1 maart 2014 10:30

Loon, P.W. van

Deze zaterdag hebben wij gevoetbald tegen HSSC'61. De eerste 20 minuten ging het nog goed. We hielden de nul, maar er kwamen te weinig kansen vrij voor ons. Na de 20 minuten kregen we al snel een tegendoelpunt. Uiteindelijk sloten we de eerste helft af met een achterstand van 5-0. Na de rust probeerden we weer goed te beginnen. We hielden het achterin dicht en maakten een aantal kansen vrij maar jammer genoeg maakten we deze niet af. Mede dankzij het feit dat we maar met 10 man speelden voor een groot gedeelte van de tweede helft zorgde ervoor dat we op een eindstand komen van 0-9.