DUBBELE CIJFERS

Sem Vink (schot)

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse F30

7 maart 2015 8:30

Na de klinkende overwinning en het goede spel van vorige week waren de verwachtingen toch wel hoog gespannen om het goede spel voort te zetten. Maar zou dat ook lukken? De selectie was compleet vandaag.

Om 08.30 uur was de aftrap bij Unitas en werd er direct fel druk gezet, wat resulteerde in de snelle openingsgoals door Wessel, die met een afstandschot de keeper verraste.
Neef Niels scoorde in de 6e minuut. Meerkerk bleef druk zetten, dus het leek erop dat dit wel eens een grote uitslag kon worden. Unitas kwam er niet aan te pas deze ochtend. Nadat Lars eerst nog de lat raakte, scoorde Riley de 0-3 en 0-4. Daley dacht, dat kan ik ook en scoorde de 0-5 en 0-6 wat tevens de ruststand was. Onze keeper Martijn  heeft deze helft geen bal gehad.

In de tweede helft exact hetzelfde spelbeeld. Meerkerk was heer en meester. Dan is het ook wel eens leuk om met dubbele cijfers te winnen. Wessel opende ook in de tweede helft de score, waarna Jens kort daarna de 0-8 aantekende. De storm leek enigszins geluwd, maar Sem wakkerde die weer aan door in de 27e en 28e minuut te scoren. De stand dus 0-10. Door een onoplettendheid en miscommunicatie tussen de leider en 2 invallers viel helaas alsnog een tegengoal. Lars maakte aan alle onzekerheid een einde door in de laatste minuut zeer fraai te scoren door de bal vol te raken en via de onderkant van de lat de keeper te passeren. Eindstand 1-11.

Klasse mannen en gefeliciteerd met deze knappe en dik verdiende overwinning.

Zaterdag mogen we op bezoek bij Sliedrecht F3 en spelen we om 11.15 uur.

HJ