Een lastige klus

B-junioren zaterdag, B1, 3e klasse 3.7

10 oktober 2015 10:30

dhr J v/d Wal

Zaterdag stond de 10 centraal , niet alleen  omdat het 10-10-2015 was maar we zouden ook een geduchte tegenstaander treffen die tot nu toe goede  resultaten heeft geboekt , en het volle aantal punten heeft gepakt , met veel doelpunten voor . ondanks het klasse verschil in veld  speelden we de eerste helft goed en compact , wat zeker veel concentratie eist , maar dat we goed uitvoerde , enigst nadeel was wel dat onze spits vandaag weinig in spel voor kwam ook mede door de verdedigde systeem van vandaag ,maar de staf wilde ook geen open huis hebben ,  en met dubbele cijfers verliezen , de enige keer dat we dachten uit te breken kwam gelijk  de spreekwoordelijke deksel op ons neus  en zo stonden we na 20 min  op 0-1 , binnen enkele minuten was daar de grootte kans op de 1-1 maar koen dekker verzuimde oog in oog met de keeper de bal er langs te schieten ,en schoot tegen de keeper aan .  Net voor rust de tweede domper , wij moeten nog leren dat koppen ook bij voetbal hoort ,  een voorzet van rechts ,werd vergeten weg te kopen , waarna we kz-boys wel erg makkelijk maakte om de 0-2 achter onze keeper te schieten , RUST ,  met wat wissels begonnen we de tweede helft met goede bedoelingen , we moesten blijven ,voetballen voor onze coach , gewoon goede gevoel houden naar de volgende wedstrijd , helaas hebben ,we de tweede helft niet kunnen brengen wat we in de eerste helft deden , en  opgegeven moment was het allemaal wel heel slecht wat we lieten zien , we gaven onze tegenstaanders alle ruimte , om de score op te schroeven , dit tot boosheid van onze coach en assistent . JULLIE MAKEN HET ZE NU WEL ERG MAKKELIJK HOOR ,werd ons te horen gebracht , het laatste kwartiertje pakten we het gelukkig weer een beetje op en de teller bleef op 0-7 staan , en zeker geen 10 waar kz-boys op loerde . Deze tegenstaander was te goed voor ons , voetballend hebben we wel laten zien dat we groeiende zijn , nu nog gewoon 80 min volhouden ,en niet na wat tegenslagen , de kopie''s na beneden , volgende week op naar Heukelum , weer een uitdaging ivm ook een top drie ploeg , maar met inzet en rust en beetje geluk   zeker weer niet onmogelijk voor een steuntje.
verder wensen wij (de  Staf) jullie een goede werkweek op school toe ,ook de buitenland gangers zorg dat jullie fit ,volgende week weer aan de start staan ,