vv Sliedrecht 7 - SV Meerkerk 4

Rudy Vroege (schot)

Mannen zaterdag, 4, 4e klasse 09

19 maart 2016 14:30

Je hebt wel is van die weken dat alles mee zit, veel teveel man heb en het daarom lastig is om een opstelling in elkaar te knutselen. Echter soms heb je ook wel is een zaterdag dat alles net niet mee zit.

Nadat het halve elftal een strepsel anti-griep had ingenomen, gingen we af naar Sliedrecht.

Gelukkig konden we de wedstrijd wel beginnen doordat Niels en Leon bereid waren, met ons mee te reizen richting de baggerstad.

We wisten al dat het een lastige wedstrijd zou worden met zoveel afwezigen, het was dan in het begin ook vooral  aftasten naar elkaar.

Na een aantal goede reddingen van Ruben, kwam Sliedrecht toch nog snel op 1-0.

Daarna kregen we een aantal kansjes van onder andere Hijkie en Rico J., jammer genoeg mocht het niet baten en kregen we ook de 2-0 om de oren.

En met deze stand gingen we de rust in.

Na rust ging Sliedrecht rustig door waar ze mee begonnen waren en dat was het creëren van kansen.

Zo kwamen ze uiteindelijk op 6-0 en in dit tempo zou het nog een zware middag worden.

Echter we verweerde ons nog dapper en probeerde ondanks het overwicht van Sliedrecht toch nog te voetballen.

Dit resulteerde nog in een paar mooi kansen voor Ruud, uiteindelijk wist hij er nog 2 in te prikken wat de stand bracht op 6-2.

De prima fluitende scheids van Sliedrecht vond het wel welletjes en blies voor de derde helft.

Wat het verlies nog extra zuur maakte, de 2 ploegen boven ons hadden ook beide verloren.

Bij winst hadden we misschien nog voor een stuntje kunnen zorgen.

Conclusie:

Deze wedstrijd snel vergeten en op naar de volgende wedstrijd tegen Noordeloos.

Gelukkig zit er een weekje rust tussen, zodat iedereen weer een beetje fit kan worden.

Noordeloos zal nog wat recht willen zetten dus dan kunnen we er weer vol tegen aan!