Achilles Veen te sterk voor Meerkerk

Mannen zaterdag, 2, 1e klasse B

12 november 2016 14:30

Horssen, W. van

Het 2e moest in de thuiswedstrijd tegen Achilles Veen de punten aan de bezoekers laten.
Binnen 2 minuten werd de bal bij de 2e paal ingekopt en kwam de thuisploeg op een 0-1 achterstand. Niet veel later sneed Jaimy door de verdediging maar kwam te schuin voor de goal uit om doeltreffend te kunnen uithalen. Daarna nog een actie van Sander die eerst Jaimy en daarna Ruud in de gelegenheid stelde om te schieten in een overvol strafschopgebied van de gasten. In de 21e minuut een slippertje in de defensie waarvan Achilles profiteerde: 0-2. De gasten waren het meest in balbezit maar waar mogelijk probeerde Meerkerk ook de aanval te zoeken. In de 2e helft gooide de thuisploeg er nog een schepje bovenop, De gasten waren voetballend de betere ploeg maar met een gezonde dosis inzet kun je veel bereiken. De aansluitingstreffer kwam een kwartier voor tijd, Sander passte op Jaimy die beheerst de afronding verzorgde. In het laatste kwartier met een extra aanvaller erbij probeerde Meerkerk er nog een puntje uit te slepen. Dit lukte helaas niet al gebied de eerlijkheid te zeggen dat Achilles Veen ook nog een paar behoorlijke mogelijkheden kreeg om de score uit te bouwen.