Unitas 4-meerkerk 4

Rudy Vroege (schot)

Mannen zaterdag, 4, 4e klasse 10

1 oktober 2016 16:00

Zaterdag 1 oktober  speelde meerkerk 4 een uitwedstrijd tegen unitas,we hoefden pas om 16.00 te voetballen dus sommige van ons team konden eerst wat andere dingen doen voor het voetballen klussen,wedstrijdje bij een ander team fluiten,voetbal kijken enz.

Om 3uur vertrokken we richting Gorinchem waar we eerst nog even bij onze dorpsgenoot Lex hebben staan kijken,na het omkleden kwam de warming up,die niet heel fantastisch was,kortom slechte voorbereiding dus.

De wedstrijd was het zelfde als de warming up het was allemaal een beetje lauw en allemaal net niet, de eerste helft eindigde met de brilstand waar we eigenlijk al dik voor hadden moeten staan.

De tweede helft was al niet veel beter met de 4 invallers maar er werd uiteindelijk toch nog 2 keer gescoord,Boertie was in 69e minuut de maker van de 0-1 in de 77e minuut maakte Ruudjes er 0-2 van wat Bassie nog wel even zal voelen dankzij de kleine dug-outs.

Met de drie punten in de tas gingen we nog met een grote groep eten bij De Beren in de stad,met dank aan Vethje die dit geregeld heeft.

Tot slot wil ik nog even mededelen : WIJ STAAN BOVEN AAN!!!!!!!!