Nederlaag met perspectief voor SV Meerkerk

3 november 2018 15:00

S.Hermans

Opstelling SV Meerkerk 1

GORINCHEM - Bij het technisch zeer vaardige SVW leed SV Meerkerk een ongelukkige nederlaag.

"Als dit het beeld is voor de komende wedstrijden dan komt het goed met mijn ploeg", aldus SV Meerkerk-trainer Gerrie Schaap na de 3-2 op Molenburg. Hij zag zijn manschappen na een sterk halfuur en een aantal onbenutte mogelijkheden, op achterstand komen.

"Een echt zaalvoetbaldoelpunt betekende 1-0 voor SVW. Kort daarna werd het zelfs 2-0 en toen waren we even van slag." Na de 3-0 op het uur, gooiden de geelhemden alle schroom van zich af. Met succes want Mechiel van Zessen was twee keer trefzeker en Sv Meerkerk ging in de slotfase op zoek naar de gelijkmaker.

"Helaas werd er in mijn ogen met drie minuten te weinig blessuretijd bijgetrokken. In ieder geval voor ons, want anders hadden we misschien wel een puntje uit Gorinchem kunnen meenemen. Als we deze inzet kunnen, nee willen brengen dan maken we het iedere tegenstander moeilijk", besloot Schaap.
bron:regio voetbal