SV Meerkerk 3 - Sleeuwijk 4

Pascal Boom (schot)
Rudy Vroege (schot)

13 april 2019 14:30

Zaterdag 13 april (of maart) een frisse winderige Aprilmiddag met op het programma de thuiswedstrijd tegen koploper Sleeuwijk 4.

Ons Grote Ruben afgestaan aan Meerkerk 1, met als inruil Ruben uit de B op doel. Opstelling : Ruben, Ralf, Albert en Frank centraal, Bassie op rechtsback, boertie linkshalf, koen en bokkie centraal, Sjoerd rechtshalf, jos en Ruud voorin.
De bankverwarmers : Sjacco en Nol.
Scheids : Richard en assistent Guando.

Klokslagje half 3 de aftrap van de wedstrijd.
Na wat heen en weer spel op t veld lijkt het erop dat de teams aardig aan elkaar gewaagd zijn als iedereen in het spelletje zit. Na een 20-25 min spelen een overtreding op zo’n 25 meter van t doel van meerkerk een vrije trap voor Sleeuwijk die fraai ingeschoten word.. 0-1.
Koppies omhoog en door. Na redelijk wat kansen op het doel van Sleeuwijk stak Albert een vuurpijl af op 5m voor de goal. En was dat ook een onbenutte kans, na her en der nog een opstootje paar kansen nog voor sleeuwijk en ook een treffer 0-2, weer de kopjes omhoog op deze kouden middag na nog een paar kansen en schoten en lekker doelpuntje gescoord door Bokkie, aangegeven door Ralf.
Met 1-2 de rust in.

Na een bakkie thee en een kleine toespraak klaar voor de 2de helft.
Bokkie moest weg dus werd gewisseld, richard kwam erin op de rechtsback, appie ook gewisseld dus bassie centraal, jos werd gepromoveerd tot scheidsrechter en sjacco en nol kwamen er ook in. Linkshalf en spits.
Nadat de scheids zn kaarten heeft gepakt konden we beginnen aan de 2de helft. Aftrap, na wat heen en weer spel paar overtredingkjes verder 3-1 voor sleeuwijk.. nu wisten we zeker dat we hard aan de bak moesten voor minimaal 1 punt. Zo gezegd zo gedaan? Na nog een overtreding naast de 16 van sleeuwijk mooie voorzit maar kregen m er niet. Ingooi aan de rechterkant thv de 16 sleeuwijk verre ingooi komt via via in de pot terecht met een overstapje van ralf en de intikker van ruudjes 3-2, we kregen weer hoop! sjoerd zocht nog ff een eurotje in onze 16m maar vond helaas niets. Na wat geïrriteerde blikken van de sleeuwijkers en nog wat kansen moest de scheids toch echt wel affluiten en werd het helaas 2-3 geen winst vandaag, op deze frisse middag. Gauw de kleedkamer in door de helse sneeuwstorm, voor wat goude rakkers en opwarmen onder douche. Goed gespeeld mannen! Jammer van de uitslag, en volgende week een beetje rust op de pijntjes en blesseures te herstellen!

Groet SDJ