Meerkerk 3 - Schelluinen 3

Schelluinen 3

... (intikker)

6 oktober 2018 14:30

Zaterdag 6 oktober half 3 mooi weer dus ideaal om de drie punten op het 't hoog te houden.
We hadden vooraf weer wat problemen met spelers vlaggers scheidsrechters enz. enz.
Maar uiteindelijk konden we toch met 11 man starten en een scheids en vlagger overgens bedankt DJ en Jan Zwijnenburg die de tweede helft wilde vlaggen nogmaals dank hiervoor (ik zeg vast leggen die mannen??)
We speelden tegen schelluinen 3 een team waarvan we vorig jaar twee keer van hadden gewonnen, maar we hoorden dat er een bepaalde speler mee deed die nog wel is voor wat verassingen kon zorgen.
Dat bleek ook wel want naar een aantal minuten in de eerste helft kwamen we achter met 1-0 grote fout van bassie die daarna gelukkig het veld moest verlaten vanwege een spierblessure of was dat naar de 2-0 bassie jij zou dat als beste weten namelijk.
Bassie huilend het veld af en daarna speelden we eigenlijk wel prima.
In de rust praten we erover hoe we nu het beste konden gaan spelen en Apdul had hier zijn bedenkingen over en zei dat het het beste was om compact te gaan spelen en rustig afwachten op de middenlijn en dan kijken of we konden gaan counteren.
Wat denk je, staan we 10 sec voor de aftrap zegt Apdul jongens we gaan als een malle storen voorin en dat was toch een hele goeie zet van onze Ap.
Na nog geen vijf min gespeeld te hebben wordt de bal bij sjacco neergelgd en paast hij hem op Ruud 1-2 en nu door.
Nog geen twee min later Ome Nol in de 8ste versnelling die gasten zitten nog steeds om hun heen te kijken waar hij nou gebleven is.
Dat kan ik je wel vertellen Nol stond voor het doel en wederom Ruud die de 2-2 erin schiet.
Er werd gestreden en we gingen nu voor de winst.
De voetbalvrouwen gingen helemaal door het lint en de rest van de toeschouwers begonnen weer hoop te krijgen dat meerkerk  de punten in eigen huis zouden houden.
Verder was het spel aardig in de tweede helft, achterin hielde de jongens het aardig dicht en op de midden werd er ook prima gevoetbald en dat leider ertoe dat  bok net over de middenlijn en perfecte paas gaf op Ruud die met de punt van zijn schoen de bal langs de keeper schoof. 3-2
Verder heb ik de wedstrijd niet echt goed meer in mijn hoofd maar ik weet wel dat er eigenlijk door iedereen geknokt werd om te winnen en dat was onze verdienste want in de tweede helft hadden die gasten echt niks meer te vertellen.
Bokkie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, het kissie bier zien we wel verschijnen.
Gegroet