SV Meerkerk doet goede zaken in Lekkerkerk

Sander Slomp (intikker)

15 februari 2020 14:30

dhr. A. Fitters uit Nieuwkuijk

Lekkerkerk • Tegen een in de ogen van Sv Meerkerk-oefenmeester Gerrie Schaap iets te fysiek spelend Lekkerkerk boekten zijn pupillen een lekkere overwinning.

"We zijn redelijk met hun tactiek omgegaan, tegen een ploeg die de punten duidelijk moet schrapen. Bij ons thuis speelden ze nog frivool en met veel beweging, daar was vandaag weinig meer van terug te zien", aldus Schaap.

Hij zag Sander Slomp voor en Daan van der Leun na rust scoren. Genoeg om met drie punten op zak richting de Alblasserwaard te rijden. "Na de 0-2 zijn we niet meer in problemen geweest, zonde dat we de voorsprong niet verder wisten uit te bouwen. De komende weken hoop ik dat de selectie weer op orde komt, want door een flink aantal blessures is het nu wat krapjes."

Lekkerkerk: vierde nederlaag op rij
LEKKERKERK – Lekkerkerk bleef voor de vierde achtereenvolgende keer puntloos.

Op eigen veld gingen de mannen trainer Marc van der Zee met 0-2 onderuit tegen SV Meerkerk. Eerder was Lekkerkerk niet bij machte om SVW, Alblasserdam en Lopik van een zege af te houden.

De derdeklasser snakt naar een succes. Lekkerkerk staat nu op de 12e plaats in 3C.

bron: Regio Voetbal

Zaterdag 22 februari is er geen voetbal i.v.m Carnaval wel is er gelegenheid om te klaverjassen we beinnen om 14:30 uur.
Zaterdag 29 februari speelt SV Meerkerk 1 vriendschappelijk thuis tegen VVGZ 1  aanvang 14:30 uur