Sliedrecht beloften-SV Meerkerk beloften

vv Sliedrecht beloften

SV Meerkerk beloften

18 november 2019 20:00

Na een goede 1e helft waar we meer doelpunten hadden moeten maken. 2e helft voor Sliedrecht na wat jeugdige wissels bij ons. Zij wat meer op fysiek. Lastig voor ons. Al met al een zeer goede leerschool voor de Meerkerker talenten. Luuk Cobben en Axel goed. Rik, Bart, Marcin en Milan goed maar wat minder door fysieke spel van Sliedrecht en de grotere ruimtes op het veld.
trainer Meerkerk.

verslagje van Sliedrecht
Vanavond is sportpark de Lockhorst in Sliedrecht de wedstrijd gespeeld tussen Sliedrecht 023 en Meerkerk 023. Eerste helft en beter Meerkerk Waar in zij gaan rusten met een 1 - 0 na een vloeiende aanval. Meerkerk was fysiek iets verder dan sommige jeugdige spelers van Sliedrecht. De tweede helft was meer voor Sliedrecht naar wat wissels en omzettingen Helaas resulteerde het niet in een verdiende gelijkmaker maar was het een leerzame wedstrijd voor twee jeugdigen ploegen. De wedstrijd verliep zonder noemenswaardige incidenten en het was ons een genoegen om Meerkerk te mogen ontvangen.