ZA. 26-9 12:00 SV Meerkerk 3 - Heukelum 3 uitslag 3-4

Assist: Brian Vink

26 september 2020 12:00

Ralf Verkerk

Het is zaterdag morgen 26 september en het weer ziet er goed uit om lekker een potje te ballen op een toch wel stuk beter veld als vorige week. Dus daar geen excuses over mogelijk vandaag. Met het tijdstip is niet iedereen blij al kan ik me dat wel voorstellen als je kinderen hebt maar goed we kunnen tenminste voetballen voor hoelang nog wie zal het weten.  Eenmaal in de kleedkamer gekomen trekken we de tas open voor ons geel-zwarte tenue. Waarbij iedereen toch wel het gevoel hebt dat we vandaag onze eerste 3 punten moeten pakken.

De opstelling is als volgt (niet in de kleedkamer maar op het veld I. V. M. de corona maatregelen). Op doel Lex

Achterin: Richard, bassie, Gijsbert en Jurre. Middenveld: Wilco, bokkie, boertie en Wilco Aanval: Brian en bonkie

Op de bank zitten Guando, Ferry en Nol kwam er de 2de helft ook nog bij. En onze vlagger is Barry en Ralph fluit de pot bedankt mannen voor jullie tijd!

We starten de wedstrijd matig we krijgen aardig wat ruimte alleen we profiteren hier niet van. Onze tegenstander krijgt de grote kansen in het begin van de wedstrijd maar die worden allemaal gemist. We komen zelf niet tot kansen en worden er aardig uit gecounterd in de 1ste helft dit leidt in de 30ste minuut tot de 0-1 van de bezoekers en dit is tevens ook de ruststand. In de rust wisselen we 2x Nol en Guando komen erin voor Wilco & Wilco. Ferry stond er al in voor de geblesseerde bassie. Na rust wordt ons spel wel wat beter voorin wordt de bal beter vastgehouden en worden we stukje gevaarlijker nu Nol erin is gekomen. Toch komen we 0-2 en 0-3 achter. Hierna scoren we zelf ook nog een keertje door Nol. 1-3 we leven toch weer op het kan nog. Maar na 5 min. Krijgen we de 1-4 tegen na een snelle counter. Het wordt nog 2-4 door boertie die een mooi actie afrondt. Nol scoorde de 3-4 nog hoe dat ging heb ik geen idee van. Guando kreeg volgens mij ook nog een grote kans op de 4-4 dat ik langs de lijn hoorde helaas mocht het niet zo zijn.

Volgende week staat de wedstrijd tegen Heicop op het programma en gaan we vol voor onze eerste 3 punten van de competitie! Voor al onze supporters tot dan!

Groeten Bonkie.