Uit naar Heukelum

SV Meerkerk 35+1

Arie Versluis (intikker)

26 september 2020 14:30

Met een spelersgroep van maar 12 personen zijn we afgereisd naar Heukelum voor de 2e westrijd van de competitie.

We starten moeizaam tegen een goed combinerend Heukelum, na 15 minuten stond de 0-1 op de teller. We begonnen daarna beter te combineren en vonden steeds vaker de opening. zowel door het midden als via de zijkanten. Via een mooie combinatie over rechts zette Arie Verhoeven op maat voor. Arie Versluis was heel attent en schoot de bal achter de keeper.

Appie viel helaas uit en we waren genoodzaakt om good old Jan de Raad in te zetten. Piet Versluit sloot in de loop  van de 1e helft aan en heeft Jan weer vervangen

In de 1e helft hadden we nog een aantal kansen, helaas zonder treffer en uiteindelijk raakten we de grip weer kwijt eind 1e helft. Dit resulteerde in 2 snelle doelpunten van Heukelum in de laatste minuten van de 1e helft.

Ruststand 3-1 voor Heukelum.

De 2e helft verliep goed, er was ruimte om te voetballen en we vonden elkaar makkelijk en bleven naar mogelijheden zoeken.
Een mooie aanval over rechts met een goede voorzet van Eddie gaf Arie Versluis de kans om te scoren. Deze kans liet hij niet onbenut. De aansluitingstreffer stond op het scorebord.

We gingen op zoek naar de gelijkmaker. Jan van Dieren leek 15 minuten voor tijd deze gelijkmaker te scoren. Het goedgeplaatste schot werd echter mooi gestopt door de keeper. Dit was de ommekeer.

We bleven het nog wel proberen maar daardoor vielen er gaten op het middenveld en in verdediging en daar maakte Heukelum handig gebruik van. In de laatste 10 minuten werd door hen nog 2 maal gescoord.

Eindstand 5-2. Winst voor Heukelum.

Volgende week Hei en Boeicop om 12.00 uur.

Mari