Team prestatie!

3371ET
HARDINXVELD-GIESSENDAM

Team prestatie!

Zaterdag 25 september 2021. Vandaag mochten we naar Hardinxveld om het daar tegen de plaatselijke Jo8 op te nemen. We begonnen pas om kwart over tien dus we konden lekker uitslapen vandaag. Iedereen was er op tijd of in ieder geval ruim van te voren. Zoals gezegd waren we compleet en dat is fijn.

Hardinxveld had tot aan zaterdag nog geen wedstrijd gevoetbald en aangezien wij al twee wedstrijden ervaring hadden zou dat dus in ons voordeel moeten zijn. En dat is achteraf ook zichtbaar in de eindstand.

We beginnen aan de wedstrijd en binnen 1 minuut was het al raak. Dries maakte door middel van zijn specialiteit “een lobje” zijn eerste doelpunt van vandaag. Onze keeper van vandaag was Fausto. Fausto kon niet voorkomen dat Hardinxveld al snel de 1 – 1 kon maken. Verder had Fausto een rustige ochtend vandaag, maar de schoten die op doel kwamen hield hij dapper tegen. Ook zijn uittrappen waren goed naar de zijkant. Dries was op dreef vandaag en scoorde al snel de 2-1 en we zouden ook niet meer in de problemen komen vandaag. Dit kwam door het uitstekend verdedigend werk van Stef die felle duels uitvocht en goed naar de bal bleef kijken. Finn die weer als een rots achterin zijn mannetje stond. Ahmad begon in de wissel, maar toen hij erin kwam maakte hij zijn bijnaam “Romario” weer waar, al snel scoorde hij twee doelpunten. In de tweede helft was de opdracht samenspel. Salomé begreep dat goed en maakte mooie acties en speelde goed over. Stef en Hamzeh hadden nog niet gescoord dit seizoen, maar daar kwam verandering in vandaag. Zij scoorden beide een prachtig doelpunt. Hamzeh was weer erg sterk vandaag en hield samen met Salomé het middenveld goed bezet. Ryan stond in de spits of zoals hij zelf zei: ‘ik sta in de splits vandaag’. Hij had mooie dribbels en hij kan keihard schieten, helaas geen doelpunt voor hem vandaag.

De uiteindelijke stand:

Veel vrolijke, blije en tevreden gezichten bij zowel Hardinxveld als Meerkerk. Zoals het hoort had iedereen genoten van een potje voetbal.

Oh, ja we wonnen met 1-13 door doelpunten van:

Dries      7

Ahmad  2