Het nieuwe seizoen begint met een bekerwedstrijd tegen Theole uit Tiel.

SV Meerkerk MO17-1

Theole MO17-1

Lisa den Hartog (intikker)

Zwaluwen Jeugd Beker MO17 1e ronde Groep 1 03

11 september 2021 10:00

H.T. van Ooijen

de Burcht
Burggraaf 5
4231ZJ
MEERKERK
tel. 0183-352005

Zaterdag, 11 september 2021, 0m 10.00 uur
sv Meerkerk MO17 - Theole MO17

Onze eerste wedstrijd van het seizoen is een bekerwedstrijd tegen Theole MO17-1.
Eind vorig seizoen wonnen we nog uit bij Tehole, maar dat was tegen MO17-2. Dus benieuwd wat het vandaag zou gaan worden.
Vandaag zonder John, die staat te zweten in de voortuin sjouwend met zware tegels.

Om kort te zijn, de eerste helft ging de bal over en weer. Helaas wist Theole tot twee keer toe te scoren. Eén keer door een fout in onze verdediging en het tweede doelpunt was een prachtig en verrassend schot van afstand, waar ook Nora zich op verkeek en de bal over zich heen in het doel zag belanden. Gelukkig wisten we zelf ook nog een keer te scoren. Uit een corner van links viel de bal in het strafschopgebied. Lisa twijfelde niet, haalde uit en "goal"!

In de tweede helft hadden we duidelijk de opverhand en werd er eigenlijk alleen nog gevoetbald op de helft van Theole. Helaas wisten we niet meer te scoren, ondanks de talrijke kansen die we creëerden en afstandschoten die afvuurden op het doel. De keepster van Theole stond echter haar mannetje en wist aale kanden te stoppen. Zodoende bleef het 1-2 en blijft het bij deze enige bekerwedstrijd.
Nu gaan we ons volledig richten op de competitie.

Met sportieve groeten,

Henry Blankensteijn