Blamage!

4235VW
TIENHOVEN ZH
tel. 0183-601827

Na twee nederlagen mochten we vandaag naar onze buren in het noorden, Ameide. We hadden al wat uitslagen gehoord van Ameide en het kon wel eens een lastige ochtend worden. Maar de trainers hadden een tactisch plan bedacht waarmee ze wel eens verrassend voor de dag zouden komen. En dat deden we. Binnen 5 minuten stonden we 4 – 0 achter ☹!!! En het werd er niet beter op (helaas). Ging er dan helemaal niets goed? Nou niet veel. Ondanks de vele doelpunten was het niet de schuld van Ryan, de keeper van de 1ste helft, goed gedaan hoor kerel je werd gewoon in de steek gelaten door zijn teamgenoten. Ander lichtpuntje in de eerste helft was Salomé. Ondanks een bebloede knie bleef jij er voor gaan met als beloning een doelpunt, overigens dankzij het goed doorzetten van Dries. De ruststand 10 – 1 (schaam).

In de rust hebben we twee mogelijkheden gegeven:

1 we gaan lekker douchen en naar huis

2 we gaan de tweede helft beter ons best doen en gaan ervoor.

Gelukkig kozen ze allemaal voor optie 2. We gingen dus naar buiten met vernieuwde energie. En een compliment is op zijn plaats (een kleintje dan). In de tweede helft werd in tegenstelling tot de eerste wel gevochten voor wat ze waard waren. Met Ties op doel (wat een verre uittrappen kerel, klasse) en  twee hardwerkende verdedigers F&F (Fausto en Finn) werd het een stuk lastiger voor Ameide. De middenvelders gingen er ook tegenaan. Stef werkte als een paard tot hij echt niet meer kon, Dries ging eindelijk weer ouderwets tekeer en Jesse kwam ook goed op dreef. Daarbij ging Salomé door met haar goede spel en scoorde nog een keer, klasse meid. Ryan stond weer in de spits maar verdedigde ook goed mee. Uiteindelijk scoorde Finn op aangeven van Stef onze derde. De einduitslag? Die weet ik niet meer, maar volgende week gaan we het goedmaken.

BBN