Stedoco F2 - SV Meerkerk JO9-2

Stedoco F2

F-Pupillen (najaar) F2, 3e klasse F251

26 september 2009

Zaterdag morgen klokslag 9 uur vertrekken we met z'n allen vanaf 't hoog richting Hoornaar voor de wedstrijd tegen de F2 van Stedoco.
Zij zijn afgelopen week nieuw bij ons in de competitie gekomen en is voor ons geen onbekende ploeg, aangezien we ook al tegen ze geoefend hadden in de voorbereiding en toen net hadden gewonnen met 4-3

Nadat onze kleding weer netjes was aangetrokken met wat hulp van de ouders en de Trainers met de kinderen de tactiek voor de komende wedstrijd doorgesproken hadden, gingen de meerkerkse matadoren het veld op. De eerste helft was een beetje rommelig. Het liep nog niet helemaal zo als het hoorde, of dit nu werd veroorzaakt door de druk van het koploper zijn, of dat enkele spelers op andere positie moesten spelen, zal altijd wel een ? blijven.
Hoe dan ook, Stedoco wist te scoren en we gingen met een 1-0 achterstand de rust in. Werk aan de winkel voor de Trainers dus om de jongens en meisjes weer op te beuren voor de tweede helft. Nou, dat is goed gelukt, de tweede helft ging het veel beter en we kwamen dankzij goed overspelen al snel op 1-1.
Van achter uit kwam de bal bij Noah de bruin die in 1 keer doorspeelde op Milan van Dijk die goed afrondde. Na deze goal gingen we meteen goed door. Zo goed zelfs, dat ook de 2-1 viel. Dit keer was het Yannick Versluis die Milan diep stuurde en deze legde keurig de bal terug op Arno de jong die in 1 keer op doel schoot en ons daardoor naar een 2-1 voorsprong schoot. De laatste 5 min (die volgens het horloge van de Stedeco-scheids wel erg traag verliepen) kwamen we niet echt meer in gevaar en daardoor zijn we nu weer 3 punten rijker. Van harte gefeliciteerd met deze team prestatie en op naar volgende week, dan wacht de topper en derby tegen Ameide succes dan maar weer.

Een verslag van een zeer trotse ouder