Groot Ammers B1 - SV Meerkerk JO17-1

Meerkerk B1

We spelen uit tegen Groot-Ammers

4-0

We gingen op een echte herfstdag op reis naar Groot-Ammers. Waar Dennis in het vorige verslag nog zei dat het wel makkelijk zou worden, werd het weer net als de vorige keer een geflatteerde nederlaag. We waren eigenlijk de hele wedstrijd de baas op het veld alleen op de laatste minuten van de eerste helft na. In die minuten werden we overlopen na het eerste doelpunt. Maar we hadden al een hoop 100% kansen gemist en dat bleven we doen dus werd het nog 4-0 in de tweede helft.

Bijzonderheden:

-      We hebben 3 keer het houtwerk geraakt waarvan 2 keer de lat en 1 keer de paal. We hadden dus ook wel pech.

-      Wallie junior had last van groeipijntjes! Zou wallie dan eindelijk gaan groeien!!

-      Hans Peek heeft ons weer gesponsord met inloopvesten voor de spelers die ze nog niet hadden van vorig jaar! Bedankt Hans TOP!!

Tot volgende op het Hoogie tegen EBOH B2!

EBOH B2 kan gelijk komen met ons als ze winnen van het altijd lastige en zoals vernomen ook schopteam Nieuw-Lekkerland B1!

Koen Ehrencron 03-10-09