SV Meerkerk JO11-2 - Rhelico E2

Rhelico E2

E-Pupillen (najaar) E2, 3e klasse 242

7 november 2009 9:00

vandaag kwam rhelico op bezoek we weten dat dit de moeilijkste tegenstander is.( uit 10-0)

dus moesten we een plan bedenken om de schade te beperken.dat gingen we proberen.wout had ik een vaste

tegenstander gegeven de gevaarlijkste van rhelico ik heb hem bevolen bij hem te blijven waar hij ook gaat.

ondanks dat wout dit perfect doet weet deze gast steeds weer een gaatje te vinden. met de rust 0-3

dus dat viel nog mee. in de rust even verteld hoe het verder moet gaan, gingen we vol goede moed

de tweede helft in. wout bleef doen wat hij moest,en de rest ook, proberen zo min mogelijk weg te geven.

gewerkt als paarden en gedaan wat we konden verliezen we wederom (dit wisten we bijna van te voren al)toch weet patrick druijff

het net voor meerkerk nog te vinden met 1-7 op t scorebord blaast de goed fluitende rick van iperen af.